Duża baza nieruchomości w Bułgarii. Atrakcyjne ceny i promocje!
Wyszukiwanie nieruchomości

Wycena wartości rynkowej nieruchomości

Wycena wartości rynkowej nieruchomości

  Chcesz sprzedać lub kupić mieszkanie lub prywatny dom? A może doszło do powodzi lub pożaru i musisz dowiedzieć się, ile należy oczekiwać zwrotu? W każdym z tych przypadków najlepszym rozwiązaniem będzie odpowiednia ocena wartości rynkowej nieruchomości od wykwalifikowanych specjalistów. Nasza firma jest gotowa udzielić profesjonalnej pomocy w tej sprawie.

Co jest potrzebne do oceny nieruchomości?

Przede wszystkim wymagamy od klienta następujących dokumentów:
• dokumenty potwierdzające własność mieszkaniową;
• paszport klienta i właściciela;
• dane WIT.

  Jeśli mieszkasz w mieszkaniu starego typu, będziesz również potrzebować certyfikatu, który zawiera informacje o rodzaju zastosowanych sufitów, a także dokumenty potwierdzające, że obudowa nie zostanie rozebrana ani przebudowana w najbliższej przyszłości. Do właściwej oceny wymagane będą następujące informacje:
• wymiary obudowy;
• rok ukończenia budowy budynku;
• dostępność transportu;
• poziom prestiżu obszaru, w którym znajduje się mieszkanie lub dom.

Aby zwiększyć koszt nieruchomości 

Dość często ludzie, którzy chcą sprzedać swoje mieszkanie po wyższej cenie, zwracają się do nas. Nie, nie uda nam się przekonać naszych ekspertów, jesteśmy za sprawiedliwością, ale podamy kilka wskazówek, które mogą znacząco wpłynąć na ostateczną cenę.

  Ocena wartości rynkowej nieruchomości zawsze wiąże się z badaniem stanu mieszkania. Dlatego przydatne będzie dokonanie napraw przed sprzedażą. Dość często okazuje się, że przy prostej naprawie można zarobić znaczną kwotę. Może się zdarzyć, że spojrzysz świeżo na dom i nie chcesz sprzedawać. Pamiętaj, że obecny stan musi odpowiadać klasie mieszkań. W przeciwnym razie koszt zostanie znacznie zmniejszony.

Zlecenie pracy

Ocena wartości rynkowej nieruchomości trwa tylko kilka godzin i jest przeprowadzana w kilku etapach.
1. Zawarcie umowy z naszą organizacją. Terminy wykonania usług i ich koszt są określone. Pełny pakiet usług jest określony.
2. Specjalista jest wysyłany na Twój adres, aby rozpocząć ocenę. Podczas inspekcji odbywa się utrwalenie fotograficzne charakterystycznych cech mieszkania lub prywatnego domu.
3. Analiza otrzymanych informacji jest już przeprowadzana w biurze. Akt jest sporządzany, przekazywany w ręce klienta.