Obecnie wielu właścicieli mieszkań, domków jednorodzinnych i domów unika powiązań umownych z agencjami nieruchomości. Wynika to z faktu, że obecnie istnieje wiele zasobów internetowych do publikowania reklam sprzedaży ich nieruchomości. Coraz więcej platform informacyjnych pozwala zamieszczać reklamy za darmo bezpośrednio, bez pośredników. Możesz dodać zdjęcia ze szczegółowym opisem, dokumentami przebudowy, opisem zalet obszaru, powierzchni, liczby kondygnacji, roku budowy itp. Podając numer telefonu w reklamie, właściciel czeka na połączenia od potencjalnych nabywców. Czas trwania sprzedaży nie jest znany, ale zawsze istnieje szansa na sprzedaż własnej nieruchomości. Być może wyjątkiem są obiekty elitarne. Tutaj właściciele wolą powierzyć sprzedaż profesjonalistom.
Jeśli zdecydujesz się samodzielnie sprzedać swoją nieruchomość, zwróć uwagę na kilka wskazówek, aby zaoszczędzić czas i czas kupujących.
1. Zdjęcia mieszkania muszą być wykonane pod bardziej korzystnym kątem. Agenci nieruchomości biorą nawet specjalne kursy fotografowania nieruchomości. Publikuj zdjęcia z oczywistymi zaletami domu (duża loggia, nowoczesne naprawy wysokiej jakości, dostępność nowoczesnych technologii, zielony dziedziniec, parking). Cóż, jeśli znajdziesz jakieś atrakcje swojego mieszkania lub domu. Mogą to być ciekawe decyzje projektowe, niuanse wewnętrzne (niezwykłe lampy, ornament, półki, półki, oświetlenie).
2. Przed sfotografowaniem mieszkania należy je zanonimizować. Depersonalizacja oznacza usunięcie wszystkich elementów wewnętrznych związanych z właścicielem mieszkania (osobiste zdjęcia w ramce, ubrania na wieszakach w widocznym miejscu, kosmetyki, buty). Zdjęcie nie powinno się nawarstwiać. Wyobraź sobie, że sprzedajesz biuro. Nic osobistego, tylko wszystko, czego potrzebujesz.
3. Zrób zdjęcie terytorium domu, drzwi wejściowych, wind. To da pełniejszy obraz domu, jego stanu, podniesie ocenę.
4. W reklamie, opisując, lepiej nie zagłębiać się w szczegółowe wykazy klasy laminatu, producenta płytek, marki pralki, zmywarki i lodówki. To psuje reklamę, zatyka ją. Ładne mieszkanie jest natychmiast widoczne. Lepiej jest krótko i zwięźle opisać, co pozostało na nieruchomości i co bierzesz. Cały sprzęt można po prostu sfotografować.
5. Opisując obszar, skup się na obecności dobrej wymiany komunikacyjnej, bliskości obwodnicy, obecności transportu publicznego, pobliskich sklepów, klinik, ogrodów, szkół, metra, parków i świątyń.
6. Zdefiniuj podaż i popyt. Nie bój się przenieść ceny przedmiotu sprzedaży. Musisz zrozumieć, za jaką cenę odbierasz połączenia i kiedy telefon milczy. Wszyscy agenci robią to, aby zrozumieć, czy cena jest zbyt wysoka, ile wynosi mkw. w podobnym domu, w tej okolicy, a nawet we własnym domu.
7. Jak tylko opublikujesz reklamę, ilość połączeń spamowych natychmiast wzrasta wraz z narzuceniem ci niepotrzebnych usług (bankowych, medycznych, edukacyjnych). Aby się przed tym zabezpieczyć, włącz ochronę pokoju. Ta usługa jest świadczona bezpłatnie z tych samych zasobów. W reklamie zostanie podany inny numer i nastąpi przekierowanie na Twój numer telefonu. To jest bardzo wygodne.
8. Pierwsze połączenia będą od pośredników w obrocie nieruchomościami. Z góry przygotuj dla nich odpowiedź. To może być kilka grzecznych zwrotów. Oszczędzaj swój czas osobisty i czas agenta.
9. Przed pokazaniem mieszkania należy przewietrzyć pomieszczenie. Nie ma znaczenia, czy mieszkasz w mieszkaniu, czy nie, musisz to zrobić. Kupujący postara się jak najszybciej opuścić duszne mieszkanie. I nawet jeśli podoba ci się ten obiekt, pierwsze wrażenie zostanie zepsute.
10. Wysokie prawdopodobieństwo sukcesu w niezależnej sprzedaży czeka na brak pośpiechu. Jeśli chcesz sprzedać jak najszybciej, nie możesz tego zrobić bez profesjonalnej pomocy.
Najważniejsze jest, aby wybrać właściwy kierunek i właściwe podejście. W przeciwnym razie lepiej skontaktować się ze specjalistami w tej dziedzinie.
Autor: www.bulgariastreet.pl