Duża baza nieruchomości w Bułgarii. Atrakcyjne ceny i promocje!
Wyszukiwanie nieruchomości

Bułgarskie hotelarze nie doceniają nowoczesne technologie

Właściciele hoteli w Bułgarii nie doceniają możliwości technologii i oczekują, że ich baza sama przyciągnie turystów bez podawania informacji w internecie. To wynik badania bułgarskich hoteli, przeprowadzonego Travel Academy, cytowanego BTA.

Badania, które zawiera 425 losowo wybranych hoteli różnych kategorii i lokalizacji, pokazuje, że hotelarze nie poświęcają wystarczająco uwagi nowym oczekiwaniom turystów z tak zwanego pokolenia "zerowych" (urodzonych w przeciągu ostatnich 20 lat 20-go wieku) robić wszystko za pomocą technologii.

Według badania, 85,2% hoteli wszystkich kategorii nie mają wirtualnej wycieczki na swoich stronach internetowych - co jest bardzo pożądane dla konsumentów. Do porównania, w krajach Europy zachodniej odsetek ten wynosi od 20 do 25%. Międzynarodowe badania pokazują, że istnieje duże prawdopodobieństwo zainteresowania rezerwacją pokoi około dwa razy, jeśli hotel oferuje panoramiczny spacer, uważają eksperci Akademii. Brak wirtualnej wycieczki na stronach internetowych hoteli w 85% przypadkach - także jest wyrazem zaległości w dzisiejszych czasach. Ponownie, zgodnie z międzynarodowymi badaniami, około 40 procent konsumentów opuszcza stronę hotelu, jeśli na nim nie ma wirtualnej wycieczki.

Według badania, problemem dla hoteli niższej kategorii – trzech i dwóch gwiazdek jest brak strony internetowej, zgodnie z którym 30 procent ankietowanych go nie mają lub, jeśli ona istnieje, informacja nie jest aktualna. W pewnym stopniu przyczyną tego jest niedocenianie prywatnych turystow organizowanych za pomocą systemów rezerwacji podkreślają autorzy badania. Za granicą 76 procent zamówień odbywa się za pośrednictwem agencji i stron, przy czym połowa użytkowników odwiedza stronę samego hotelu. 22% sprawdzonych hoteli na stronach internetowych nie ogłaszają ceny. To, według badań międzynarodowych, zapewni 73% bounce potencjalnych klientów. Na 75% witryn ceny nie są aktualne. Eksperci ostrzegają, że nieaktualne ceny - to najprostszy sposób, aby przestraszyć użytkowników.

Akademia poinformowała o swoim nowym projekcie, który rozpocznie się 15 września w Sofii i Płowdiw - "Noc hoteli", którego ideą jest wybór najlepszego hotelu w dwóch miastach za pomocą specjalnego systemu rezerwacji, w których turyści będą mogli spędzić kilka dni z wysokiej klasy obsługą.

Źródło Dziennik BG